Logo
EN

درخشش فناپ در یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌ا‌لمللی سازه و فولاد 

جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

درخشش فناپ در یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌ا‌لمللی سازه و فولاد 

 

ساختمان ۴ فناپ واقع در پارک فناوری پردیس در یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌ا‌لمللی سازه و فولاد برنده جایزه برترین سازه فولادی سال ۱۴۰۱ کشور در بخش غیر ساختمانی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فناپ، یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد و دومین کنفرانس ملی قاب‌های سبک فولادی (LSF) پس از وقفه‌ای دو ساله به دلیل همه‌گیری کرونا در روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ به همراه نمایشگاه جانبی این حوزه با حضور صاحب‌نظران و فعالان عرصه ساخت در هتل المپیک تهران برگزار شد. 

در این کنفرانس و در بین طرح‌های متعدد ملی سازه و فولاد، ساختمان شماره ۴ فناپ واقع در پارک فناوری پردیس نیز کاندید شده بود که موفق شد در بخش غیرساختمانی برای اسکای لایت کابلی خویش به عنوان طرح برتر برگزیده و تقدیر شود. این جایزه ملی توسط افشین کریمی، عضو هیات مدیره هلدینگ فناپ دریافت شد. 

لازم به ذکر است یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد در بخش‌های مختلف شامل ارائه مقالات علمی، سخنرانی‌های کلیدی با حضور اساتید برجسته، انتخاب طرح‌های برتر سازه‌های فولادی کشور، انتخاب پایان‌نامه ‌در زمینه سازه‌های فولادی و‌ مسابقات دانشجویی ساخت پل فولادی با حضور اساتید و‌ نخبگان داخلی و‌ خارجی دانش و صنعت فولاد و‌ سازه‌های فولادی برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی