Logo
EN

فناپ واحد برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران شد

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

فناپ واحد برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران شد

 

 هلدینگ فناپ به انتخاب انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران به‌عنوان واحد فناور برتر تحقیق و توسعه سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فناپ، همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۱دی‌ماه از سوی انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. این همایش هر سال با هدف انتخاب مراکز تحقیق و توسعه (R&D) سازمان‌ها و تقدیر از واحدهای منتخب در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

 در سال ۱۴۰۱ که با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، فناپ واحد فناور برتر تحقیق و‌ توسعه در سطح استان تهران شد و لوح سپاس از این همایش دریافت کرد.

وحید حاجی‌پور، مدیر مرکز تحقیق و توسعه فناپ در مورد چگونگی انتخاب این شرکت به‌عنوان واحد برتر تحقیق و توسعه، گفت: «انتخاب شرکت‌ها برمبنای میزان بهره‌گیری آن‌ها از چرخه تحقیق و توسعه در تبدیل ایده‌های فناورانه به محصولات کاربردی و پیش از ورود به مرحله تولید انبوه بوده است. همچنین، رویکردهای پژوهشی اتخاذ شده نظیر ثبت دستاوردها و دانش موجود در پروژه‌های سازمان‌ها در قالب انتشار کتاب و ارائه مقالات معتبر علمی از دیگر عوامل تاثیرگذار در این انتخاب به‌شمار می‌آمد.»

«انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران» با هدف هماهنگى و تمرکز بر گسترش کمى و کیفى فعالیت‌هاى تحقیق و توسعه و نوآورى واحدهاى صنعتى و معدنى، با حمایت وزارت صمت تشکیل شده است و مراکز آموزش عالى، دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتى و پژوهشى بخش‌هاى خصوصى و دولتى و سایر ارکان اجرایى و سیاست‌گذارى کشور، برای نهادینه‌کردن فرآیندهاى ایجاد، توسعه و بومى‌سازى فناورى، ارتقاى مدیریت تحقیق و توسعه و مدیریت منابع پژوهشى، با این انجمن همکاری و مشارکت دارند.

تگ‌ها

تحقیق و توسعه

فناپ  

اخبار پیشنهادی